Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Про модель формування ІКТ-компетентності майбутнього учителя математики
 
Names Петренко, Сергій Іванович
Petrenko, Serhii Ivanovych
Date Issued 2015 (iso8601)
Abstract У статті аналізуються теоретичні і практичні аспекти підготовки
майбутніх учителів математики. Проводиться аналіз загальних тенденцій, які
спрямовані на реалізацію процесу формування ІКТ-компетентності майбутнього
учителя математики, як суттєвої складової загальної педагогічної
компетентності сучасного спеціаліста. Запропонована модель формування ІКТ-
компетентності ґрунтується на соціальному замовленні, яке визначає цільовий
блок, на основі якого визначаються всі складові (змістова, операційна, діагностична)
моделі формування ІКТ-компетентності майбутнього вчителя математики.
Розглядаючи структурні компоненти моделі формування ІКТ-
компетентності майбутнього учителя математики особлива увага приділяється
висвітленню теоретико-методичної основи процесу, що ґрунтується на
загальнонаукових (когнітивному, системно-діяльнісному, термінологічному та
технологічному), спеціально-наукових (компетентнісному, особистісно-
орієнтованому, структурному, моделювання) підходах та на принципах навчання
(науковості, системності та послідовності, доступності навчання, зв'язку навчання
з реальним життям, свідомої активності у навчанні, наочності, міцності знань,
вмінь, навичок, індивідуального підходу і емоційності навчання).Теоретико-методична основа визначає зміст навчання у процесі формування
ІКТ-компетентності майбутнього вчителя математики. Зміст навчання
опосередковано впливає на компоненти операційної складової (методи, форми,
засоби).
Введення у модель діагностичного компоненту забезпечує зворотний зв’язок
(контроль та оцінку проміжних і кінцевих результатів) у вирішенні освітніх,
розвивальних і виховних завдань: сформованості знань, вмінь, навичок, досвіду,
світоглядної спрямованості особистості, її професійної мобільності та
самодостатності, що складають результат.
Genre Article
Topic ІКТ-компетентність
Identifier Петренко С. І. Про модель формування ІКТ-компетентності майбутнього учителя математики [Текст] / Сергій Петренко // Фізико-математична освіта : науковий журнал / В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз [та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2015. – Випуск 2 (5). – С. 49–57