Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування комунікативного підходу до розвитку мовлення у дітей дошкільного віку (погляди американського педагога-реформатора Джона Холта)
 
Names Рубан, Лариса Миколаївна
Ruban, Larysa Mykolaivna
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract Стаття розкриває значення застосування комунікативного підходу до розвитку мовлення у дітей дошкільного віку в ракурсі поглядів американського педагога-реформатора Джона Холта. Дж. Холт стверджував, що для того, щоб розвивати мовлення, потрібно чути мову, а також мати можливість говорити. Дж. Холт наголошував на необхідності реалізації комунікативного підходу до навчання мовлення. Аналіз праць Дж. Холта доводить оригінальність його підходу до навчання й розвитку мовлення в дітей. Педагог виділяє цілу низку педагогічних засобів, які можна використати для успішного навчання мовлення, зокрема: комунікативний підхід; застосування наполегливості під час експериментування кожною дитиною; врахування складності процесу уміння правильно й красиво говорити.
Genre Article
Topic Джон Холт
Identifier Рубан, Л. М. Застосування комунікативного підходу до розвитку мовлення у дітей дошкільного віку (погляди американського педагога-реформатора Джона Холта) [Текст] / Л. М. Рубан // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 4 (30). – С. 109–118.