Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ (з досвіду порівняльно-педагогічних досліджень)
 
Names Сбруєва, Аліна Анатоліївна
Sbruieva, Alina Anatoliivna
Date Issued 2005 (iso8601)
Abstract У статті проаналізовано провідні концептуальні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ у теорії освіти розвинених англомовних країн. Сформульовано авторську модель оцінки результатів сучасних стандарто-орієнтованих освітніх реформ. Зроблено висновки про труднощі та
суперечності процесу оцінки результатів реформ.
Genre Article
Topic освітня реформа
Identifier Сбруєва А .А. Теоретичні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ (з досвіду порівняльно-педагогічних досліджень) [Текст ] / А. А. Сбруєва // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка. ‒ 2005. – Випуск 25 : Педагогічні науки. ‒ С. 38–42.