Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Теоретичні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ (з досвіду порівняльно-педагогічних досліджень) |
Names |
Сбруєва, Аліна Анатоліївна
Sbruieva, Alina Anatoliivna |
Date Issued | 2005 (iso8601) |
Abstract | У статті проаналізовано провідні концептуальні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ у теорії освіти розвинених англомовних країн. Сформульовано авторську модель оцінки результатів сучасних стандарто-орієнтованих освітніх реформ. Зроблено висновки про труднощі та суперечності процесу оцінки результатів реформ. |
Genre | Article |
Topic | освітня реформа |
Identifier | Сбруєва А .А. Теоретичні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ (з досвіду порівняльно-педагогічних досліджень) [Текст ] / А. А. Сбруєва // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка. ‒ 2005. – Випуск 25 : Педагогічні науки. ‒ С. 38–42. |