Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічні умови формування екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів у взаємодії школи і сім’ї
 
Names Колишкіна, Алла Петрівна
Kolyshkina, Alla Petrivna
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract У статті визначено педагогічні умови формування екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів у взаємодії школи і сім’ї, а саме: розроблення відповідного змісту, форм та методів взаємодії школи і сім’ї; цілеспрямоване мотивування батьків до взаємодії з учителями школи у формуванні екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів; підготовка учнів до участі в екологічному гуртку; диференційоване залучення батьків до роботи екологічного гуртка. Дотримання зазначених педагогічних умов забезпечувалося шляхом впровадження в навчально-виховний процес виховних годин „Я і природа”, програмно-методичного комплексу „Екосвіт”, якій містить програму роботи однойменного екологічного гуртка, методичні рекомендації щодо проведення його занять і щодо занять із батьками. На заняттях гуртка використовувалися різноманітні методи: аудіовізуальні, словесні, методи евристичного навчання (евристичного спостереження, прогнозування), метод проектів. Під час розробки програми роботи з батьками, перевага надавалася формам і методам, які забезпечували не тільки передачу певної інформації (розповіді, бесіди), набуття знань, отримання правильної відповіді на певне запитання, а й самостійний пошук способів розв’язання проблеми (вправи, розв’язання проблемних ситуацій тощо).
Genre Article
Topic взаємодія школи і сім’ї
Identifier Колишкіна, А. П. Педагогічні умови формування екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів у взаємодії школи і сім’ї [Текст] / А. П. Колишкіна // Молодий вчений : наук. журнал. – 2017. – № 2 (42). – С. 498–502.