Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Роль і місце педагогічної практики в професійному становленні майбутнього вчителя-філолога
 
Names Громова, Наталія Василівна
Hromova, Nataliia Vasylivna
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract У статті розкривається питання професійного становлення майбутнього вчителя-словесника під час педагогічної практики з української мови. Розглянуто суть педагогічної практики, проаналізовано її функції, окреслено завдання. Автор доводить, що розкриття відповідних професійних і особистісних якостей є показником успішного професійного становлення та самореалізації особистості. Мова йде про такі якості, як позитивна мотивація до виконуваної діяльності, професійна майстерність, творча активність, діалогічна творча взаємодія суб’єктів навчального процесу тощо. Узагальнено рекомендації щодо поліпшення професійної та методичної підготовки, висловлені майбутніми вчителями-філологами.
Genre Article
Topic педагогічна практика з української мови
Identifier Громова, Н. В. Роль і місце педагогічної практики в професійному становленні майбутнього вчителя-філолога [Текст] / Н. В. Громова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – №5 (31). – С. 213–221.