Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Основні категорії дослідження процесу підготовки майбутніх педагогів до організації конструктивної діяльності дітей
 
Names Попович, О. П.
Popovych, O. P.
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract У статті зосереджено увагу на категоріальному апараті дослідження проблеми підготовки майбутніх педагогів до організації конструктивної діяльності дітей. Автором уточнено сутність поняття «конструктивна діяльність». Це поняття розглядається як компонент професійної компетентності вчителя. Визначено, що для організації такої діяльності необхідна особистісна установка. Така установка передбачає вміння чітко визначати мету і завдання професійної освіти, навички планування. Автор указав, що конструктивна діяльність передбачає перспективне й поточне планування процесу навчання й виховання, відбір і розподіл навчального матеріалу. Особлива увага акцентована на формуванні навичок професійного, особистісного і кар’єрного зростання.
Genre Article
Topic конструктивна діяльність
Identifier Попович, О. М. Основні категорії дослідження процесу підготовки майбутніх педагогів до організації конструктивної діяльності дітей [Текст] / О. М. Попович // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – №6 (32). – С. 216–222.