Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Основні категорії дослідження процесу підготовки майбутніх педагогів до організації конструктивної діяльності дітей |
Names |
Попович, О. П.
Popovych, O. P. |
Date Issued | 2013 (iso8601) |
Abstract | У статті зосереджено увагу на категоріальному апараті дослідження проблеми підготовки майбутніх педагогів до організації конструктивної діяльності дітей. Автором уточнено сутність поняття «конструктивна діяльність». Це поняття розглядається як компонент професійної компетентності вчителя. Визначено, що для організації такої діяльності необхідна особистісна установка. Така установка передбачає вміння чітко визначати мету і завдання професійної освіти, навички планування. Автор указав, що конструктивна діяльність передбачає перспективне й поточне планування процесу навчання й виховання, відбір і розподіл навчального матеріалу. Особлива увага акцентована на формуванні навичок професійного, особистісного і кар’єрного зростання. |
Genre | Article |
Topic | конструктивна діяльність |
Identifier | Попович, О. М. Основні категорії дослідження процесу підготовки майбутніх педагогів до організації конструктивної діяльності дітей [Текст] / О. М. Попович // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – №6 (32). – С. 216–222. |