Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Інноваційна парадигма управління як фактор розвитку вищого навчального закладу |
Names |
Пшенична, Любов Василівна
Pshenychna, Liubov Vasylivna |
Date Issued | 2013 (iso8601) |
Abstract | У статті автор розкриває сутність принципу інноваційності в управлінні ВНЗ, як одного з пріоритетних і динамічних, у контексті демократизації суспільства, розвитку ринкових відносин і зростання престижу професійно підготовленої та реалізованої особистості. Інновації в освіті визнаються не лише як кінцевий продукт застосування будь-якої новизни з метою внесення якісних освітніх змін і отримання економічного‚ соціального‚ науково-технічного‚ екологічного й іншого ефекту, а й як її постійне оновлення. Ключовою умовою інноваційності процесу управління вищим навчальним закладом є інноваційна компетентність його керівника до здійснення такої діяльності. Адже саме від управлінця, його знань, умінь та інноваційного мислення залежить розвиток вищого навчального закладу й системи освіти України в цілому. |
Genre | Article |
Topic | інновація |
Identifier | Пшенична, Л. В. Інноваційна парадигма управління як фактор розвитку вищого навчального закладу [Текст] / Л. В. Пшенична // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – №6 (32). – С. 316–326. |