Запис Детальніше

Дидактичні умови формування змісту художньо-естетичної освіти школярів

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Ващенко, Л.М.
 
Date 2012-07-03T11:57:27Z
2012-07-03T11:57:27Z
2007
 
Identifier Ващенко Л.М. Дидактичні умови формування змісту художньо-естетичної освіти школярів / Л.М. Ващенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: Збірник наукових праць / Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 26-27 квітня 2007 року. – Вип. 4. (9). – К.: НПУ, 2007. – С. 25-28
http://enpuir.npu.edu.ua:8080/123456789/805
 
Description У статті розкриваються проблеми якості художньо-естетичної освіти школярів. Основна увага звертається на дидактичні умови формування змісту художньо-естетичної освіти в контексті загальносвітових вимог до її якості. Пропонується новий підхід - організація стратегічного планування на основі державної політики освіти, аналізується її структура і актуалізуються питання компетентнісного підходу в оцінці художньо-естетичної освіти
The article describes the problems of quality artistic and aesthetic education of schoolchildren. The main attention is drawn to the didactic conditions the content of art and aesthetic education in the context of global requirements for quality. A new approach - the organization of strategic planning on the basis of public policy education, analyzed its structure and provided directly question the competency approach in assessing the artistic and aesthetic education.
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
 
Subject художньо-естетична освіта
якість освіти
стратегічне планування художньо-естетичної освіти
компетентнісний підхід в оцінці якості освіти
artistic and aesthetic education
quality of education
strategic planning of artistic and aesthetic education
competence approach in assessing the quality of education
373.5.035
 
Title Дидактичні умови формування змісту художньо-естетичної освіти школярів
 
Type Article