Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців як педагогічна проблема
 
Names Добровольська, Анна
Dobrovolska, Anna
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract У статті закцентовано увагу на цифровій компетентності як одній з восьми ключових
компетентностей для навчання впродовж життя, котрі були визначені в Рекомендаціях Парламенту і
Ради Європи.
Проаналізовано зміст поняття «інформаційно-технологічна компетентність» («ІТкомпетентність») у межах понять «технологічна компетентність» й «інформаційна компетентність».
Закцентовано увагу на технічному й інформаційному підходах, що використовуються з метою
розгляду поняття «інформаційна компетентність».
Розглянуто структуру інформаційної компетентності в межах загальноосвітніх (базових) і
професійно зорієнтованих знань і вмінь.
Закцентовано увагу на структурних компонентах ІТ-компетентності, а саме професійноінформаційному (об’єктивний) і особистісному (суб’єктивний) компонентах.
Схарактенизовано знаннєвий, мотиваційний, операційний, когнітивний, рефлексивний,
комунікативний структурні компоненти ІТ-компетентності.
Закцентовано увагу на інформаційному, комп’ютерно-технологічному і процесуально-діяльнісному
структурних компонентах ІТ-компетентності.
Отримано висновок, що формування ІТ-компетентності майбутніх лікарів і провізорів є нагальною
педагогічною проблемою, котру необхідно вирішувати під час освітнього процесу в профільних ВНЗ.
Genre Article
Topic інформаційна компетентність
Identifier Добровольська, А. М. Формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців як педагогічна проблема [Текст] / А. М. Добровольська // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – Вип. 3 (13). – С. 45–56.