Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців як педагогічна проблема |
Names |
Добровольська, Анна
Dobrovolska, Anna |
Date Issued | 2017 (iso8601) |
Abstract | У статті закцентовано увагу на цифровій компетентності як одній з восьми ключових компетентностей для навчання впродовж життя, котрі були визначені в Рекомендаціях Парламенту і Ради Європи. Проаналізовано зміст поняття «інформаційно-технологічна компетентність» («ІТкомпетентність») у межах понять «технологічна компетентність» й «інформаційна компетентність». Закцентовано увагу на технічному й інформаційному підходах, що використовуються з метою розгляду поняття «інформаційна компетентність». Розглянуто структуру інформаційної компетентності в межах загальноосвітніх (базових) і професійно зорієнтованих знань і вмінь. Закцентовано увагу на структурних компонентах ІТ-компетентності, а саме професійноінформаційному (об’єктивний) і особистісному (суб’єктивний) компонентах. Схарактенизовано знаннєвий, мотиваційний, операційний, когнітивний, рефлексивний, комунікативний структурні компоненти ІТ-компетентності. Закцентовано увагу на інформаційному, комп’ютерно-технологічному і процесуально-діяльнісному структурних компонентах ІТ-компетентності. Отримано висновок, що формування ІТ-компетентності майбутніх лікарів і провізорів є нагальною педагогічною проблемою, котру необхідно вирішувати під час освітнього процесу в профільних ВНЗ. |
Genre | Article |
Topic | інформаційна компетентність |
Identifier | Добровольська, А. М. Формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців як педагогічна проблема [Текст] / А. М. Добровольська // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – Вип. 3 (13). – С. 45–56. |