Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Експертна оцінка доцільності використання методики вивчення логарифмічної функції
 
Names Мартинова, Алла
Martynova, Alla
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract У статті розглянуто проблему формування математичних понять з теми
«Логарифмічна функція», адже не дотримання методичних вимог щодо формування математичних
понять та вмінь розв’язувати завдання призводить до значних труднощів учнів під час вивчення теми
«Логарифмічна функція». Від того, як будуть засвоєні школярами знання, навички та вміння з цієї теми,
залежить успішність засвоєння багатьох інших розділів шкільного курсу математики та суміжнихї
дисциплін. У статті визначено методичні схеми вивчення логарифмічної функції, які є доцільними на всіх
рівнях вивчення математики у старшій ланці загальноосвітньої школи та за допомогою експертної
оцінки підтверджено доцільність їх впровадження. Для цього нами опитано шість експертів, які мають
педагогічний стаж від 10 років, досвід роботи вчителем математики у загальноосвітніх навчальних
закладах та виявили бажання взяти участь в анкетуванні. Узгодженість думок експертів визначалася
статистичними методами, зокрема визначенням коефіцієнта конкордації. Статистична достовірність
коефіцієнта конкордації оцінювалася за допомогою критерію Пірсона χ2.
Genre Article
Topic методика навчання математики
Identifier Мартинова, А. В. Експертна оцінка доцільності використання методики вивчення логарифмічної функції [Текст] / А. В. Мартинова // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – Вип. 3 (13). – С. 105–110.