Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Організація індивідуальних освітніх траєкторії навчання в університеті
 
Names Нещерет, О. С.
Neshcheret, O. S.
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract Сучасною вимогою до навчально-виховного процесу є його особистісна спрямованість.
Саме тому останнім часом цим питанням присвячено багато робіт психологів і педагогів, не дивлячись на
це, на сьогодні існує велика неоднозначність у тлумаченні понять, що пов’язані з індивідуальним
навчанням. Це стосується і поняття «індивідуальна освітня траєкторія». Саме тому у статті
проаналізовані основні підходи до визначення поняття «індивідуальна освітня траєкторія». Розглянуті
деякі загальні положення, що стосуються побудови індивідуальних освітніх траєкторій. Виділені етапи,
які є характерними для процесу створення індивідуальної освітньої траєкторії Накреслені основні
напрямки організації навчального процесу за індивідуальними освітніми траєкторіями: індивідуальні
освітні траєкторій розвитку студентів на початкових етапах вивчення курсу та індивідуальні освітні
траєкторій розвитку студентів, що мають прогалини з математики під час її вивчення. Впровадження
даних траєкторій розглядається в умовах використання інформаційно-комунікаційних технологій.
Genre Article
Topic вища математика
Identifier Нещерет, О. С. Організація індивідуальних освітніх траєкторії навчання в університеті [Текст] / О. С. Нещерет // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – Вип. 3 (13). – С. 116–119.