Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Ідеології освітніх реформ кінця ХХ – початку ХХ ст.: конвергентні тенденції |
Names |
Сбруєва, Аліна Анатоліївна
Sbruieva, Alina Anatoliivna |
Date Issued | 2003 (iso8601) |
Abstract | У статті подано порівняльну характеристику провідних ідеологій освітніх реформ розвинених країн у кінці ХХ – на початку ХХІ століття, а саме неоліберальної, право-радикальної, неолейбористської, соціал-демократичної, ліво-радикальної. Показано, що провідними стратегіями переважної більшості освітніх реформ 90-х рр. ХХ ст. стали такі: централізаційно-децентралізаційна, стандарто-орієнтована, ринково-орієнтована, професійно-орієнтована, розвитку соціальної справедливості в освіті. Зроблено висновок про конвергенцію принципів реформ на неоліберальних та неолейбористських засадах. |
Genre | Article |
Topic | освітня реформа |
Identifier | Сбруєва, А. А. Ідеології освітніх реформ кінця ХХ – початку ХХ ст.: конвергентні тенденції [Текст] / А. А. Сбруєва // Гуманітарні науки. − 2003. − № 2 (6). − С. 11−16. |