Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Ідеології освітніх реформ кінця ХХ – початку ХХ ст.: конвергентні тенденції
 
Names Сбруєва, Аліна Анатоліївна
Sbruieva, Alina Anatoliivna
Date Issued 2003 (iso8601)
Abstract У статті подано порівняльну характеристику провідних ідеологій освітніх реформ розвинених країн у кінці ХХ – на початку ХХІ століття, а саме неоліберальної, право-радикальної, неолейбористської, соціал-демократичної, ліво-радикальної. Показано, що провідними стратегіями переважної більшості освітніх реформ 90-х рр. ХХ ст. стали такі: централізаційно-децентралізаційна, стандарто-орієнтована, ринково-орієнтована, професійно-орієнтована, розвитку соціальної справедливості в освіті. Зроблено висновок про конвергенцію принципів реформ на неоліберальних та неолейбористських засадах.
Genre Article
Topic освітня реформа
Identifier Сбруєва, А. А. Ідеології освітніх реформ кінця ХХ – початку ХХ ст.: конвергентні тенденції [Текст] / А. А. Сбруєва // Гуманітарні науки. − 2003. − № 2 (6). − С. 11−16.