Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Принцип когнітивної візуалізації і його використання у навчанні математики
 
Names Семеніхіна, Олена Володимирівна
Semenikhina, Olena Volodymyrivna
Друшляк, Марина Григорівна
Drushliak, Maryna Hryhorivna
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract У статті піднімається проблема удосконалення підготовки вчителя через зміну підходів
у навчанні. Розглянуто специфічний принцип дидактики – принцип когнітивної візуалізації, який
інтегровано з двох методологічних підходів: когнітивного і візуального (наочного). Обґрунтовано його
використання у підготовці сучасного вчителя. На прикладі застосування інформаційних технологій у
галузі математики, зокрема, програми динамічної математики GeoGebra, продемонстровано, як саме
використання принципу когнітивної візуалізації сприяє формуванню математичних понять, розвитку
критичного і творчого мислення суб’єктів навчального процесу. Зроблено висновок про важливість
формування вмінь у вчителя створювати когнітивно-візуальні моделі, які сприятимуть якісному
засвоєнню знань учнями.
Genre Article
Topic методологічні підходи і принципи навчання
Identifier Семеніхіна, О. В. Принцип когнітивної візуалізації і його використання у навчанні математики [Текст] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – Вип. 3 (13). – С. 136–140.