Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Інтеграція знань з циклу природничо-наукових дисциплін у процесі підготовки майбутніх учителів фізики (теоретичний аспект)
 
Names Ткаченко, І. А.
Краснобокий, Ю. М.
Tkachenko, I. A.
Krasnobokyi, Yu. M.
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract Проаналізовано взаємозв’язок природничо-наукових дисциплін у контексті формування
ключових компетентностей та компетенцій майбутнього вчителя природничо-наукового спрямування.
Встановлено, що інтеграційна взаємодія між фундаментальними дисциплінами, а особливо аспектний
характер фізичних знань, дають можливість виокремити особливе значення генералізаційного фактору у
формуванні змісту природничо-наукової освіти за умови функціонування взаємоузгодженої системи
природничих знань. Інтеграція спонукає появу якісно нових можливостей у студентів – сприймання одних
явищ у взаємозв’язку з іншими. Сутність інтегрованого підходу до навчання полягає у координації,
поєднанні й систематизації знань відносно певних центрів інтеграції. У процесі моделювання об'єктів із
області природознавства, які мають різну природу, якісно нового характеру набувають інтеграційні
зв'язки, які об'єднують різні галузі природничо-наукових знань шляхом застосування фундаментальних
законів, понять та методів дослідження, що й вимагає відповідної фахової підготовки майбутніх учителів
природничо-наукового спрямування.
Genre Article
Topic інтеграція знань
Identifier Ткаченко, І. А. Інтеграція знань з циклу природничо-наукових дисциплін у процесі підготовки майбутніх учителів фізики (теоретичний аспект) [Текст] / І. А. Ткаченко, Ю. М. Краснобокий // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – Вип. 3 (13). – С. 155–159.