Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Концептуальні засади здоров’язбережувального виховання молодших школярів у Болгарії |
Names |
Цьома, Серій Петрович
Tsoma, Serii Petrovych |
Date Issued | 2013 (iso8601) |
Abstract | У статті з’ясовано концептуальні засади здоров’язбережувального виховання молодших школярів Болгарії. Подано визначення сутності понять «збереження здоров’я» та «здоров’язбережувальне виховання». Проаналізовано провідну мету та основні принципи концепції зміцнення здоров’я. Виділено три взаємообумовлених компоненти вказаної концепції: здоров’язбережувальне виховання, профілактика захворювань і охорона здоров’я. Виокремлено характеристики здоров’язбережувального виховання як виду людської діяльності: цілеспрямованість і свідомість; потребнісна зумовленість; громадська зумовленість; предметність; опосередкованість; продуктивність; гностичність; селективність; мотиваційна зумовленість. |
Genre | Article |
Topic | концептуальні засади |
Identifier | Цьома, С. П. Концептуальні засади здоров’язбережувального виховання молодших школярів у Болгарії [Текст] / С. П. Цьома // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – №8 (34). – С. 26–32. |