Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Епістемічна стратегія реформування мистецької освіти: сотеріологічний дискурс
 
Names Кондрацька, Л. А.
Kondratska, L. A.
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract У статті обґрунтовано, що достовірність-недостовірність пропонованого у художньому тексті варіанту моделювання предметної сутності (її знаку) вимагає від майбутнього митця й реципієнта надситуативної активності, що передбачає формування таких особистісних характеристик, як інтуїція совíсті і здібність до смислового (енергетичного) співбуття з пізнаваною сутністю, тобто епістемологічної компетентності. Визначено, що її становлення потребує застосування когнітивно-корекційної технологїї, яка реалізує стратегію топології шляху до смислу. Доведено, що вона спрямована на розвиток дизайнового мислення і освоєння еротематичних методів художнього пізнання.
Genre Article
Topic епістемічна стратегія
Identifier Kondratska, L. Epistemic Strategy of Reforming of Artistic Education: Soteriological Discourse [Текст] / L. Kondratska // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – №7 (33). – С. 259–268.