Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічні принципи формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів хореографії
 
Names Мировська, Ю. І.
Myrovska, Yu. I.
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract У статті розглянуто поняття «художньо-комунікативні вміння майбутніх учителів хореографії» та надано власне обґрунтування педагогічних принципів їх формування у процесі професійної підготовки, до яких належать: принцип систематичності та послідовності, принцип діалогічності, принцип індивідуалізації, принцип активізації творчої діяльності студентів, принцип зв’язку теорії і практики, принцип інтеграції та принцип накопичення знань і вмінь. Ці принципи досить тісно взаємопов’язані, тому в реальному навчально-виховному процесі повинні реалізуватися в комплексі. Пропоновані педагогічні принципи в сукупності слід ураховувати при визначенні методів і педагогічних умов формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів хореографії.
Genre Article
Topic художньо-комунікативні вміння
Identifier Мировська, Ю. І. Педагогічні принципи формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів хореографії [Текст] / Ю. І. Мировська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – №7 (33). – С. 314–321.