Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні орієнтири вивчення проблеми гармонізації культурно-освітнього простору майбутнього музиканта-педагога
 
Names Сегеда, Н. А.
Seheda, N. A.
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract У статті пропонується наукове обґрунтування системи підходів до вирішення проблеми гармонізації культурно-освітнього простору майбутнього музиканта-педагога як методологічної проблеми. На загальнофілософському рівні це холістичний, коеволюційний підходи, які розкривають сутнісні ознаки гармонізації культурно-освітнього простору майбутнього музиканта-педагога як соціокультурного явища, зумовленого критеріями людиномірності освітніх процесів.
Загальнонауковий рівень методології представлений культурологічним і гуманітарним підходами. На конкретнонауковому рівні андрагогічний, праксіологічний, креативно-акмеологічний зміст гармонізації культурно-освітнього простору полягає у спрямованості на формування здорової фізіології особистості, творчої зрілості музиканта-педагога, досягнення вершин професійної майстерності в процесі самоактуалізації. Запропоновані методологічні орієнтири розкривають сутність гармонізації культурно-освітнього простору, результатом якої має стати особистісне й культурне зростання майбутнього музиканта-педагога.
Genre Article
Topic музикант-педагог
Identifier Сегеда, Н. А. Методологічні орієнтири вивчення проблеми гармонізації культурно-освітнього простору майбутнього музиканта-педагога [Текст] / Н. А. Сегеда // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – №7 (33). – С. 366–376.