Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Сутнісні характеристики альтернативної освіти як педагогічного поняття
 
Names Кравець, І. Л.
Kravets, I. L.
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract У статті з’ясовано сутність поняття «альтернативна освіта» як педагогічної парадигми. Досліджено, що альтернативна освіта – це освіта, яка реалізується в стінах альтернативних шкіл. Наведено критерії альтернативності та дано визначення альтернативності навчального закладу. Визначено основні характеристики, притаманні альтернативній школі. Проаналізовано, що не влаштовувало педагогів-гуманістів у традиційній школі. Виділено напрямки альтернативної освіти в польській шкільній системі. Представлено авторську модель альтернативної освіти в Польщі.
Genre Article
Topic педагогічна парадигма
Identifier Кравець, І. Л. Сутнісні характеристики альтернативної освіти як педагогічного поняття [Текст] / І. Л. Кравець // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – №8 (34). – С. 90–100.