Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Підготовка магістрів з філології в Україні та за кордоном: пошук освітніх стратегій |
Names |
Семеног, Олена Миколаївна
Semenoh, Olena Mykolaivna |
Date Issued | 2015 (iso8601) |
Abstract | У статті окреслено досвід модернізації магістратури з філологічних спеціальностей в Україні, США, Польщі, Росії. Доводиться, що підготовка магістрів перебуває на етапі пошуку освітніх стратегій, які дозволяють формувати єдиний освітній простір на принципах інтернаціоналізації, інституціоналізації, інтеграції, культурної конвергенції, спільності цілей і цінностей. Важливим напрямом підготовки магістрів є компетентнісний підхід, що ґрунтується на ідеях гнучкості, варіативності програм, профілізації, інтеграції філології з іншими гуманітарними дисциплінами, критеріях, стандартах і принципах удосконалення якості освіти. Акцентується увага на формуванні у майбутніх викладачів конструктивно-технологічної, операційно-педагогічної, рефлексивно-педагогічної, кваліметричної, креативної компетенцій. з-поміж перспективних форм навчання виокремлено лекції, що орієнтовані на співтворчість і співміркування лектора і слухачів, лекції монографічні; серед методів інноваційного навчання й оцінки магістерської підготовки виділено кейс-метод, кластер, опорний конспект, портфоліо, перфоманс-тести (тести дії). Ефективним способом індивідуалізації навчання визначено варіативність випускної роботи. Доводиться, що результатом магістерської підготовки має бути фахівець з високим рівнем соціальної зрілості, активної громадянської позиції, освіченості, культури, відповідальності за свою професійну і наукову діяльність. |
Genre | Article |
Topic | університет |
Identifier | Семеног, О. Підготовка магістрів з філології в Україні та за кордоном: пошук освітніх стратегій [Текст] / О. Семеног // Порівняльна професійна педагогіка : наук. журнал / голов. ред. Н. М. Бідюк. – Київ. –Хмельницький : ХНУ, 2015. – Вип. 5. – С. 134–141. |