Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Етапи становлення інноваційної педагогічної моделі хореографічної освіти «Школа мистецтв – Кіровоградський обласний загальноосвітній навчально-виховний комплекс – Кіровоградський державний педагогічний університет»
 
Names Андрощук, Людмила Михайлівна
Androshchuk, Liudmyla Mykhailivna
Date Issued 2016 (iso8601)
Abstract У статті проаналізовано основні етапи становлення інноваційної
педагогічної моделі хореографічного виховання «Школа мистецтв –
Кіровоградський обласний загальноосвітній навчально-виховний комплекс
гуманітарно-естетичного профілю (гімназія-інтернат-школа мистецтв) –
Кіровоградський державний педагогічний університет» у системі
хореографічно-педагогічної освіти. У результаті дослідження:
1) обґрунтовано роль танцювальних колективів у розвитку хореографічного
мистецтва на Кіровоградщині; 2) висвітлено поетапність відкриття, мету
та напрями діяльності школи мистецтв та Кіровоградського обласного
загальноосвітнього навчально-виховного комплексу гуманітарноестетичного профілю (гімназія-інтернат-школа мистецтв); 3) показано
діяльність кафедри хореографічних дисциплін Кіровоградського державного
педагогічного університету імені В. Винниченка як центру культурнотворчої, методичної, науково-просвітницької діяльності регіону та України.
Genre Article
Topic хореографічно-педагогічна освіта
Identifier Андрощук, Л. М. Етапи становлення інноваційної педагогічної моделі хореографічної освіти «Школа мистецтв – Кіровоградський обласний загальноосвітній навчально-виховний комплекс – Кіровоградський державний педагогічний університет» [Текст] / Л. М. Андрощук // Актуальні питання мистецької освіти та виховання : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; редкол.: Г. Ю. Ніколаї, А. Валюха, Н. П. Гуральник [та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2016. – Вип. 2 (8). – С. 52–65.