Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Навчально-музичний потенціал молодших школярів: розкриття теоретичної сутності
 
Names Полякова, А. С.
Poliakova, A. S.
Date Issued 2016 (iso8601)
Abstract У статті проаналізовано визначення потенціалу в різних аспектах:
філософському, психологічному, педагогічному, музикознавчому тощо.
Розглянуто сукупність педагогічних умов, які дозволяють забезпечити
ефективний розвиток навчально-музичного потенціалу учнів початкової
школи. Надано сутнісні характеристики потенціалу як феномену, що
визначає унікальність життєдіяльності людини, виступаючи чинником її
певного саморозвитку. Наголошено, що потенціал є своєрідною
внутрішньою силою, що характеризується спроможністю впливати і
активізувати навчання як діяльність, за результатами якої й
визначається міра сформованості та розвиненості особистості.
Genre Article
Topic навчально-музичний потенціал
Identifier Полякова, А. С. Навчально-музичний потенціал молодших школярів: розкриття теоретичної сутності [Текст] / А. С. Полякова // Актуальні питання мистецької освіти та виховання : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; редкол.: Г. Ю. Ніколаї, А. Валюха, Н. П. Гуральник [та ін.]. – Суми : ВВП «Мрія», 2016. – Вип. 1 (7). – С. 184–191.