Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Актуалізація соціального партнерства в процесі психолого-педагогічного супроводу: понятійно-категоріальний аспект
 
Names Чобанян, Анна Варужанівна
Chobanian, Anna Varuzhanivna
Date Issued 2015 (iso8601)
Abstract У cтатті стверджується доцільність актуалізації ролі соціального партнерства фахівців державних організацій із сім’ями дітей з помірною розумовою відсталістю в процесі психолого-педагогічного супроводу. Автор, на основі аналізу наукової літератури і практики, визначає сучасну термінологію, що може бути застосована під час провадження сучасних підходів до реалізації психолого-педагогічного супроводу дітей з помірною розумовою відсталістю. Для збереження термінологічної однозначності застосування сучасних понять та категорій під час реалізації цього супроводу у статті доцільно окреслити сутність її ключових наукових категорій, а саме понять – „актуалізація”, „соціальне партнерство” і „державні організації”.
Genre Article
Topic спеціальна психологія
Identifier Чобанян, А. В. Актуалізація соціального партнерства в процесі психолого-педагогічного супроводу: понятійно-категоріальний аспект [Текст] / А. В. Чобанян // Особлива дитина: навчання і виховання : науково-методичний журнал. – Київ : Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. – № 4 (76). – 2015. – С. 52–57.