Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Феномен уявлень у структурі художньо-виконавської інтерпретації творів: музично-педагогічний аспект |
Names |
Лі Ює
Li Yuie |
Date Issued | 2015 (iso8601) |
Abstract | У статті актуалізовано питання художньо-виконавської інтерпретації творів у процесі навчання майбутніх учителів музики. Визначено художньо-виконавську інтерпретацію як інтегрований вид інтерпретаційної діяльності вчителя музики. Важливим атрибутом у структурі такої діяльності є художньо-смислові уявлення. Зроблено аналіз мистецтвознавчий, музично-педагогічних праць стосовно уявлень у виконавському й інтерпретаційному процесах. Художньо-смислові уявлення складаються в систему, яка визначається науковцями як «симультанний прообраз музики», «образ твору у свідомості», «ідеальне уявлення». У творчій діяльності вчителя музики художньо-смислові уявлення представлені поліаспектним, поліпроцесуальним феноменом, що в художньо-виконавській інтерпретації активізують механізми творчої поліактивності майбутнього вчителя музики в його прагненні осмислити, розкрити та творчо продукувати художній смисл твору. |
Genre | Article |
Topic | уявлення |
Identifier | Лі Ює Феномен уявлень у структурі художньо-виконавської інтерпретації творів: музично-педагогічний аспект [Текст] / Лі Ює // Актуальні питання мистецької освіти та виховання : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; редкол.: Г. Ю. Ніколаї, А. Валюха, Н. П. Гуральник [та ін.]. – Суми : ВВП "Мрія", 2015. – Вип. 1–2 (5–6). – С. 14–25. |