Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Феномен уявлень у структурі художньо-виконавської інтерпретації творів: музично-педагогічний аспект
 
Names Лі Ює
Li Yuie
Date Issued 2015 (iso8601)
Abstract У статті актуалізовано питання художньо-виконавської
інтерпретації творів у процесі навчання майбутніх учителів музики.
Визначено художньо-виконавську інтерпретацію як інтегрований вид
інтерпретаційної діяльності вчителя музики. Важливим атрибутом у
структурі такої діяльності є художньо-смислові уявлення. Зроблено
аналіз мистецтвознавчий, музично-педагогічних праць стосовно уявлень у
виконавському й інтерпретаційному процесах. Художньо-смислові
уявлення складаються в систему, яка визначається науковцями як
«симультанний прообраз музики», «образ твору у свідомості», «ідеальне
уявлення». У творчій діяльності вчителя музики художньо-смислові
уявлення представлені поліаспектним, поліпроцесуальним феноменом, що
в художньо-виконавській інтерпретації активізують механізми творчої
поліактивності майбутнього вчителя музики в його прагненні осмислити,
розкрити та творчо продукувати художній смисл твору.
Genre Article
Topic уявлення
Identifier Лі Ює Феномен уявлень у структурі художньо-виконавської інтерпретації творів: музично-педагогічний аспект [Текст] / Лі Ює // Актуальні питання мистецької освіти та виховання : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; редкол.: Г. Ю. Ніколаї, А. Валюха, Н. П. Гуральник [та ін.]. – Суми : ВВП "Мрія", 2015. – Вип. 1–2 (5–6). – С. 14–25.