Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Критерії оцінювання стану естетичного розвитку майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано
 
Names Цзяо Їн
Tsziao Yin
Date Issued 2015 (iso8601)
Abstract У статті уточнено сутність процесу естетичного розвитку та його результату у вигляді сформованої фахової якості – естезісу особистості вчителя музики. Крізь призму процесу навчання гри на фортепіано подається системна компонентна модель цього процесу, що й призводить до формування естезісу особистості. Процес є пролонгованим та багатокомпонентним. Оцінювання стану естетичного розвитку та естезісу особистості як його результативного досягнення здійснюється за допомогою таких критеріїв: естетико-семантичний, когнітивний; емоційно-рефлексивний, інтенціональний; естетико-продуктивний, творчій. Показники зазначених критеріїв охоплюють і повністю відповідають елементам розроблених компонентних блоків.
Genre Article
Topic естетичний розвиток
Identifier Цзяо Їн Критерії оцінювання стану естетичного розвитку майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано [Текст] / Цзяо Їн // Актуальні питання мистецької освіти та виховання : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; редкол.: Г. Ю. Ніколаї, А. Валюха, Н. П. Гуральник [та ін.]. – Суми : ВВП "Мрія", 2015. – Вип. 1–2 (5–6). – С. 181–190.