Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Формування у майбутніх учителів умінь раціонально обрати програмний засіб: праксеологічний підхід
 
Names Семеніхіна, Олена Володимирівна
Semenikhina, Olena Volodymyrivna
Семеног, Олена Миколаївна
Semenoh, Olena Mykolaivna
Друшляк, Марина Григорівна
Drushliak, Maryna Hryhorivna
Date Issued 2018 (iso8601)
Abstract У статті з позицій праксеології розглянуто аспекти формування у майбутніх
учителів умінь обрати серед розмаїття програмних засобів саме той продукт, який за
наявним у ньому інструментарієм виявиться найраціональнішим для розв’язання
конкретної професійної задачі (на прикладі підготовки вчителів інформатики)
використовувати програми динамічної математики (ПДМ). Описано технологію
формування таких умінь, яка базується на формулі «одна задача – різні програмні засоби».
Описано методику організації відповідного експериментального навчання на базі
Сумського державного педагогічного університету (Україна) і наведено результати
статистичного опрацювання одержаних даних на основі непараметричного знакового
критерію для залежних вибірок. Виявлено, що урахування такого підходу забезпечує
позитивну динаміку рівня підготовки майбутніх учителів інформатики на рівні
значущості 0,05.
Genre Article
Topic підготовка вчителя
Identifier Семеніхіна, О. В. Формування у майбутніх учителів умінь раціонально обрати програмний засіб: праксеологічний підхід [Текст] / О. В. Семеніхіна, О. М. Семеног, М. Г. Друшляк // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2018. – Т. 63. – № 1. – C. 230–241.