Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Зарубіжний досвід використання комп’ютерних відеоігор у навчанні старшокласників |
Names |
Лещенко, Петро
Leshchenko, Petro |
Date Issued | 2017 (iso8601) |
Abstract | У статті проаналізовано досвід щодо використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів США. Відеоігри стимулюють пізнавальний процес і мають всі компоненти, що забезпечують ефективне навчання (мотивація, чіткі цілі та правила, інтерпретовані результати й постійний зворотний зв’язок). Наголошується, що, на думку зарубіжних науковців, інформація про шкідливі ефекти комп’ютерних ігор переважно міфічна, а позитивні ефекти реальні. До перешкод, які стоять на шляху широкого використання відеоігор в освітніх практиках, належать труднощі при створенні ефективних навчальних ігор. У статті на прикладі діяльності школи «Квест ту Лерн» (Quest to Learn -Q2L) для учнів 6–12 класів наведено одне з можливих розв’язань питання щодо впровадження ігор до курикулуму загальноосвітніх навчальних закладів. |
Genre | Article |
Topic | американський досвід |
Identifier | Лещенко, П. Зарубіжний досвід використання комп’ютерних відеоігор у навчанні старшокласників [Текст] / П. Лещенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – № 8 (72). – С. 85–92. |