Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Зарубіжний досвід використання комп’ютерних відеоігор у навчанні старшокласників
 
Names Лещенко, Петро
Leshchenko, Petro
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract У статті проаналізовано досвід щодо використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів США. Відеоігри стимулюють пізнавальний процес і мають всі компоненти, що забезпечують ефективне навчання (мотивація, чіткі цілі та правила, інтерпретовані результати й постійний зворотний зв’язок). Наголошується, що, на думку зарубіжних науковців, інформація про шкідливі ефекти комп’ютерних ігор переважно міфічна, а позитивні ефекти реальні. До перешкод, які стоять на шляху широкого використання відеоігор в освітніх практиках, належать труднощі при створенні ефективних навчальних ігор. У статті на прикладі діяльності школи «Квест ту Лерн» (Quest to Learn -Q2L) для учнів 6–12 класів наведено одне з можливих розв’язань питання щодо впровадження ігор до курикулуму загальноосвітніх навчальних закладів.
Genre Article
Topic американський досвід
Identifier Лещенко, П. Зарубіжний досвід використання комп’ютерних відеоігор у навчанні старшокласників [Текст] / П. Лещенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – № 8 (72). – С. 85–92.