Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Наукові основи педагогічної майстерності в теорії і практиці освіти Росії кінця ХІХ – початку ХХ ст.
 
Names Мільто, Людмила Олександрівна
Milto, Liudmyla Oleksandrivna
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract У статті подаються результати історико-педагогічного аналізу творчої спадщини прогресивних педагогів, соратників і послідовників К. Ушинського, які заклали наукові основи педагогічної майстерності та зробили вагомий внесок в оновлення професійної підготовки вчителя. З’ясовано, що вчені пов’язували педагогічну майстерність зі знаннями вчителем суміжних із педагогікою наук (психології, фізіології, антропології, етики та ін.); педагогічна майстерність визначалася як індивідуальна творчість, заснована на знанні закономірностей і механізмів педагогічного процесу.
Для отримання об’єктивних даних із обраної проблеми дослідження використовувався комплекс взаємопов’язаних методів: загальнонаукові (історико-педагогічний аналіз, синтез, узагальнення, порівняння), що стали основою для вивчення процесуально-змістових аспектів розвитку ідей педагогічної майстерності вчителя в теорії і практиці освіти Росії в досліджуваний період.
Genre Article
Topic педагоги-вчені
Identifier Мільто, Л. Наукові основи педагогічної майстерності в теорії і практиці освіти Росії кінця ХІХ – початку ХХ ст. [Текст] / Л. Мільто // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – № 8 (72). – С. 289–298.