Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Організація навчання англійського усного монологічного мовлення на засадах диференційованого підходу в умовах експерименту
 
Names Дружченко, Тетяна
Druzhchenko, Tetiana
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract У статті проаналізовані етапи та результати методичного експерименту, в умовах якого відбувалося навчання майбутніх правовиків усного монологічного мовлення на засадах диференційованого підходу. Експеримент мав горизонтально- вертикальний характер, тривав 70 годин і складався з трьох етапів - передекспериментального зрізу, експериментального навчання та двох проміжних зрізів. Мета експерименту полягала в перевірці ефективності авторської методики навчання студентів спеціальності «Право» першого курсу англійського усного монологічного мовлення на засадах диференційованого підходу (з урахуванням рівня навченості та рівня автономності студентів) на основі визначених принципів, методів, етапів навчання та підсистеми вправ та завдань. Перспективу подальшого дослідження вбачаємо в розробленні методики навчання мовних аспектів та інших видів мовленнєвої діяльності студентів ВНЗ (а також учнів середньої школи) на основі інших критеріїв їх диференціації.
Genre Article
Topic методичний експеримент
Identifier Дружченко, Т. Організація навчання англійського усного монологічного мовлення на засадах диференційованого підходу в умовах експерименту [Текст] / Т. Дружченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – № 6 (70). – С. 58–71.