Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Спортивна реклама як один із найпоширеніших засобів маркетингової комунікації
 
Names Прокопова, Людмила Іванівна
Prokopova, Liudmyla Ivanovna
Гученко, Анна Богданівна
Huchenko, Anna Bohdanivna
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract В статті розглядаються переваги і недоліки реклами в спорті. Найважливішими носіями реклами (відповідно до витрат) на українському ринку є друковані засоби масової інформації, телебачення, радіо.
Genre Article
Topic реклама
Identifier Прокопова, Л. І. Спортивна реклама як один із найпоширеніших засобів маркетингової комунікації [Текст] / Л. І. Прокопова, А. Б. Гученко // Сучасні проблеми фізичного виховання і спорту школярів та студентів : матеріали XIII Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, (18–19 квітня 2013 року, м. Суми) : у 2-х т. / МОН України, Сумськ. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка, Ін-т фізич. культури, Управління фізич. культури і спорту Сумської обл. адміністрації та ін. ; [редкол.: А. І. Кудренко, Ю. О. Лянной, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2013. – Т. 2. – С. 153–157.