Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Лінгводидактичні передумови навчання студентів-філологів письмового перекладу науково-технічних текстів
 
Names Бондар, Леся
Bondar, Lesia
Date Issued 2016 (iso8601)
Abstract Метою статті є визначення лінгводидактичних засад ефективного формування перекладацької компетентності у студентів-філологів, виявлення потенційних мовних труднощів перекладу. Було застосовано такі методи дослідження, як критичний аналіз наукової літератури, зіставний та описовий методи для здійснення компаративного аналізу лексико-граматичного рівня франкомовних та україномовних науково-технічних текстів. З'ясовано, що особливості зазначених текстів знаходять своє відображення в його мовних і структурних характеристиках, а їх аналіз є передумовою визначення груп, типів та видів вправ, спрямованих на навчання галузевого перекладу студентів-філологів. Перспективою подальших наукових розвідок є дослідження прагматичного потенціалу франкомовних наукових текстів та шляхів формування вмінь у студентів виявлення ефективних засобів його відтворення українською мовою.
Genre Article
Topic лінгводидактичні засади
Identifier Бондар, Л. Лінгводидактичні передумови навчання студентів-філологів письмового перекладу науково-технічних текстів [Текст] / Л. Бондар // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. Є. Антонова, Дж. Бішоп [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – № 10 (64). – С. 3–13.