Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Проблема формування вмінь молодших школярів із ДЦП на основі детерміністичної наукової освітньої парадигми |
Names |
Золотарьова, Тетяна Вікторівна
Zolotarova, Tetiana Viktorivna |
Date Issued | 2016 (iso8601) |
Abstract | У статті проведено порівняльний аналіз умінь з тематичного малювання, розв'язування простих задач і складання простих задач, сформованих у ході детерміністичного освітнього процесу в молодших школярів із дитячим церебральним паралічем, які мають легку розумову відсталість, затримку психічного розвитку та збережений інтелект. Висвітлено негативний вплив детерміністичної та позитивний вплив синергетичної наукової освітньої парадигми на формування названих умінь. Запропоновано евристично-синергетичну методичну систему опосередкованого корекційного управління розвитком уміння молодших школярів із дитячим церебральним паралічем складати прості задачі. |
Genre | Article |
Topic | синергетична наукова освітня парадигма |
Identifier | Золотарьова, Т. Проблема формування вмінь молодших школярів із ДЦП на основі детерміністичної наукової освітньої парадигми [Текст] / Т. Золотарьова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. Є. Антонова, Дж. Бішоп [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – № 10 (64). – С. 254–269. |