Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Шляхи забезпечення індивідуалізації навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу |
Names |
Прядко, Любов Олексіївна
Priadko, Liubov Oleksiivna |
Date Issued | 2016 (iso8601) |
Abstract | У статті розкрито та обґрунтовано шляхи індивідуалізації навчання дітей з особливими освітніми потребами. Визначено, що шляхами забезпечення індивідуалізації навчання є складання індивідуального навчального плану та індивідуальної програми розвитку; складання індивідуальної навчальної програми; диференційоване викладання. Основну увагу приділено висвітленню різних технологій індивідуалізації навчання, зокрема традиційному інтенсивному навчанню, кооперативному навчанню, створенню ситуацій успіху. Практичне значення індивідуалізації навчання полягає у тому, щоб забезпечити максимально можливу плідну роботу всіх учнів, зокрема із особливими освітніми потребами. |
Genre | Article |
Topic | інклюзивна освіта |
Identifier | Прядко, Л. Шляхи забезпечення індивідуалізації навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / Л. Прядко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. Є. Антонова, Дж. Бішоп [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – № 9 (63). – С. 264–274. |