Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Критерії та рівні становлення особистісно-професійних якостей майбутніх учителів музики у вокальному навчанні
 
Names Чанхао, Хуан
Chankhao, Khuan
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract У статті розглянуто властивості, що притаманні студентському віку, які впливають на розробку умов становлення особистісно-професійних якостей майбутнього фахівця. З урахуванням зазначених особливостей виокремлено три групи критеріїв, за якими проводилося порівняння (критерії, що відображають зміни в фізичному стані студентів і мають безпосереднє відношення до якості співу; критерії, що відображають усвідомлене прагнення студентів до участі в шефській та благодійній діяльності; критерії, що відображають активність у підготовці та участі у фестивалях і професійни[ конкурсах) і визначено рівні становлення особистісно-професійних якостей студентів.
Genre Article
Topic особистісно-професійні якості
Identifier Чанхао, Х. Критерії та рівні становлення особистісно-професійних якостей майбутніх учителів музики у вокальному навчанні [Текст] / Х. Чанхао // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – № 3 (67). – С. 118–128.