Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток творчого потенціалу учнів під час навчання правознавства
 
Names Жидкова, Наталія
Zhydkova, Nataliia
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract У статті охарактеризовано творчий потенціал учнів та розкрито шляхи його розвитку під час навчання правознавства. Аналіз теоретичних та практичних аспектів проблеми, їх узагальнення дозволили з'ясувати, що розвиток творчості учнів відбувається в системі взаємообумовлених та пов'язаних між собою мотиваційного, теоретико-практичного, методичного, організаційного та ціннісного блоків. У цій системі важливо розвивати гнучкість та широту мислення, уяву й образність, спонукати до самостійної діяльності, виховувати ціннісне ставлення до пізнання. На уроках правознавства творчому розвиткові старшокласників сприяє нестандартний розв'язок завдань та проблемних ситуацій з аналізом їх причин, формуванням можливих наслідків. Подальшого дослідження потребує розроблення системи творчих завдань та методики розвитку творчого потенціалу учнів.
Ключові слова: розвивальне навчання, розвиток творчого потенціалу учнів, навчання правознавства, модель розвитку творчого потенціалу учнів, творчі завдання та проблемні ситуації, методи розвитку творчості учнів, міжпредметні зв'язки.
Genre Article
Topic розвивальне навчання
Identifier Жидкова, Н. Розвиток творчого потенціалу учнів під час навчання правознавства [Текст] / Н. Жидкова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – № 3 (67). – С. 175–186.