Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Діагностичний підхід до оцінки ефективності формування діалогових професійно-творчих умінь майбутнього вчителя |
Names |
Проценко, Ірина Іванівна
Protsenko, Iryna Ivanivna |
Date Issued | 2012 (iso8601) |
Abstract | У статті розглядаються основні критерії та показники для діагностики основних діалогових професійно-творчих умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. З'ясовано, що систематичне застосування діагностичного підходу з повноцінним критеріальним забезпеченням суттєво впливає на успішне становлення професійних умінь творчого характеру у процесі евристичного діалогового навчання. |
Genre | Article |
Topic | діагностичний підхід |
Identifier | Проценко, І. І. Діагностичний підхід до оцінки ефективності формування діалогових професійно-творчих умінь майбутнього вчителя [Текст] / І. І. Проценко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 119–132. |