Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Уроки-екскурсії в практиці української школи 40-50-х років XX ст.
 
Names Бугрій, Володимир Станіславович
Buhrii, Volodymyr Stanislavovych
Date Issued 2011 (iso8601)
Abstract У статті проаналізовано зміст та методичне значення краєзнавчих уроків-екскурсій у процесі засвоєння знань учнями загальноосвітніх шкіл у 40-50-х років XX ст. Було встановлено, що у досліджуваний період екскурсія розглядалася вчителями як один із методів викладання шкільних предметів. За своїм змістом навчальні краєзнавчі екскурсії поділялися на оглядові, тематичні і комплексні. їх проведення сприяло більш ефективномузасвоєнню знань школярами завдяки цілісному сприйняттю предметів і явищ та емоційно-пізнавальному характеру процесу навчання.
Genre Article
Topic урок
Identifier Бугрій, В. С. Уроки-екскурсії в практиці української школи 40-50-х років XX ст. [Текст] / В. С. Бугрій // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 4–5 (14–15). – С.55–61.