Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Системний підхід як методологічна основа вивчення шкільного краєзнавства
 
Names Бугрій, Володимир Станіславович
Buhrii, Volodymyr Stanislavovych
Date Issued 2011 (iso8601)
Abstract У статті проаналізовано особливості системного підходу до вивчення шкільного краєзнавства. Установлено, що шкільне краєзнавство як система характеризується: наявністю компонентів; їх взаємовідносинами і взаємодоповненням; зв'язком із загальним освітньо-науковим середовищем як більш широкими системами; розвитком. Використання системного підходу дає можливість реалізувати таку методологію дослідження проблеми, яка не лише сприяє комплексному вивченню шкільного краєзнавства, а й виконує роль методу його вдосконалення.
Genre Article
Topic системний підхід
Identifier Бугрій, В. С. Системний підхід як методологічна основа вивчення шкільного краєзнавства [Текст] / В. С. Бугрій // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 160–166.