Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Полідіяльнісний базис організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках математики в основній школі
 
Names Голодюк, Лариса Степанівна
Holodiuk, Larysa Stepanivna
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract У статті досліджений полідіяльнісний базис організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках математики в основній школі та представлений такими видами діяльності як: перцептивна, проблемно-орієнтована, пошукова, варіативна, діяльність-спостереження, евристична, дослідницька, навчально-дослідницька, проектна, графічна, практична та діяльність з моделювання. Наведені короткі теоретичні основи кожного виду діяльності полідіяльнісного базису організації навчально-пізнавальної діяльності учнів та узагальнені авторські позиції щодо до кожного виду. Встановлено, що полідіяльнісний базис узгоджується з полізасобовим базисом організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках математики в основній школі шляхом виокремлення засобів-основ (задача, завдання та спілкування), які слугують вибудовуванню взаємодії в навчально-пізнавальній діяльності.
Genre Article
Topic навчально-пізнавальна діяльність
Identifier Голодюк, Л. С. Полідіяльнісний базис організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках математики в основній школі [Текст] / Л. С. Голодюк // Актуальні питання природничо-математичної освіти : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон [та ін.], голова редкол. О. С. Чашечникова. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – № 1 (9). – С. 10–17.