Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Посібник як засіб організації й реалізації інтерактивного навчання майбутніх лікарів і провізорів
 
Names Добровольська, Анна
Dobrovolska, Anna
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract У статті схарактеризовано інтерактивні технології (технологія навчального діалогу, технології проблемно-діалогічного навчання, навчальна дискусія), які використовуються у процесі формування інформаційно-технологічної компетентності (ІТ-компетентності) майбутніх лікарів і провізорів під час навчання дисциплінам природничо-наукової підготовки (ДПНП).
З'ясовано роль посібників, створених для навчання ДПНП, під час реалізації інтерактивних технологій у процесі формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців.
Отримано висновок, що використання посібників, розроблених з метою навчання ДПНП, під час формування ІТ-компетентності майбутніх лікарів та провізорів за допомогою інтерактивних технологій навчання забезпечує керування їх пізнавальною діяльністю і спрямоване на вироблення нового типу мислення суб'єктів освітнього процесу, основу якого складають знання, уміння й навички, а також сама сформована ІТ-компетентність.
Genre Article
Topic діалог
Identifier Добровольська, А. Посібник як засіб організації й реалізації інтерактивного навчання майбутніх лікарів і провізорів [Текст] / А. Добровольська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – № 5 (69). – С. 251–270.