Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Психолого-педагогічний супровід обдарованих дітей у середній освіті України другої половини ХХ століття
 
Names Піонтковський-Вихватень, Богдан
Piontkovskyi-Vykhvaten, Bohdan
Date Issued 2018 (iso8601)
Abstract Метою статті є аналіз психолого-педагогічного супроводу й визначення завдань психолога та педагога. У статті використано термінологічний аналіз, що дає можливість окреслити психолого-педагогічний супровід, системний підхід - дає змогу розглядати проблему як неперервний процес змін системи освіти. У результаті дослідження висвітлено види й компоненти психолого-педагогічного супроводу. Розкрито ціль психодіагностики та її місце у профорієнтації дітей у середній освіті. Проаналізовано причини помилкового і випадкового професійного вибору учнів. Досліджено профорієнтаційну діяльність учителя.
Genre Article
Topic психолого-педагогічний супровід
Identifier Піонтковський-Вихватень, Б. Психолого-педагогічний супровід обдарованих дітей у середній освіті України другої половини ХХ століття [Текст] / Б. Піонтковський-Вихватень // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. – № 1 (75). – С. 54–65.