Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Психолого-педагогічний супровід обдарованих дітей у середній освіті України другої половини ХХ століття |
Names |
Піонтковський-Вихватень, Богдан
Piontkovskyi-Vykhvaten, Bohdan |
Date Issued | 2018 (iso8601) |
Abstract | Метою статті є аналіз психолого-педагогічного супроводу й визначення завдань психолога та педагога. У статті використано термінологічний аналіз, що дає можливість окреслити психолого-педагогічний супровід, системний підхід - дає змогу розглядати проблему як неперервний процес змін системи освіти. У результаті дослідження висвітлено види й компоненти психолого-педагогічного супроводу. Розкрито ціль психодіагностики та її місце у профорієнтації дітей у середній освіті. Проаналізовано причини помилкового і випадкового професійного вибору учнів. Досліджено профорієнтаційну діяльність учителя. |
Genre | Article |
Topic | психолого-педагогічний супровід |
Identifier | Піонтковський-Вихватень, Б. Психолого-педагогічний супровід обдарованих дітей у середній освіті України другої половини ХХ століття [Текст] / Б. Піонтковський-Вихватень // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. – № 1 (75). – С. 54–65. |