Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Алгоритм cоціально-педагогічної підтримки батьків дітей із особливостями психофізичного розвитку в дошкільних навчальних закладах
 
Names Чечко, Тетяна
Chechko, Tetiana
Date Issued 2018 (iso8601)
Abstract Метою статті є визначення й обґрунтування етапів алгоритму соціально- педагогічної підтримки батьків дітей із особливостями психофізичного розвитку в дошкільних навчальних закладах. Методами дослідження стали: аналіз та узагальнення джерельної бази, абстрагування, індукція і дедукція. У результаті дослідження дано визначення поняття «соціально-педагогічна підтримка батьків дітей із особливостями психофізичного розвитку в дошкільних навчальних закладах». Обґрунтовано етапи алгоритму та програму соціально-педагогічної підтримки, визначено критерії й показники виховного потенціалу батьків дітей визначеної категорії. Практичне значення дослідження полягає в обґрунтуванні оцінки потреб батьків в умовах дошкільного навчального закладу, у виокремленні форм роботи з батьками на кожному з етапів запропонованого алгоритму. Подальших наукових розвідок заслуговує дослідження змістово-методичного забезпечення соціально- педагогічної підтримки батьків в умовах дошкільного навчального закладу.
Genre Article
Topic діти з особливостями психофізичного розвитку
Identifier Чечко, Т. Алгоритм cоціально-педагогічної підтримки батьків дітей із особливостями психофізичного розвитку в дошкільних навчальних закладах [Текст] / Т. Чечко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018 – № 3 (77). – С. 264–275.