Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості діяльності вчителя в умовах інклюзивного навчання
 
Names Чупахіна, Світлана Василівна
Chupakhina, Svitlana Vasylivna
Date Issued 2018 (iso8601)
Abstract В статті проаналізовано сучасні підходи підготоки вчителів до роботи з дітьми з особливими потребами в умовах загальноосвітнього закладу. Обґрунто¬вано особливості організації інклюзив¬ного освітнього середовища та психолого-педагогічного супроводу дити¬ни з особливими потребами. Охаракте-ризовано основні принципи організації психолого-педагогічного супроводу дітей у системі інклюзивної освіти, з врахуван¬ням сучасних підходів до педагогічної діяльності вчителя в умовах супроводу. Доведено, що запорукою успіху створення освітнього середовища для дітей, які навчаються в умовах інклюзивного навчання, є організація та здійснення комплексного підходу та вміння фахівців об'єднувати цілі і завдання у різних сферах впливу.
Genre Article
Topic діти з особливими освітніми потребами
Identifier Чупахіна, С. В. Особливості діяльності вчителя в умовах інклюзивного навчання [Текст] / С. В. Чупахіна // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VII Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (15 лютого 2018 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії ; Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – С. 48–54.