Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики у процесі фахової підготовки
 
Names Петренко, Сергій Іванович
Petrenko, Serhii Ivanovych
Date Issued 2018 (iso8601)
Abstract У дисертації на основі аналізу теоретичних джерел та вивчення емпіричного досвіду теоретично обґрунтовано сутність ГКТ-компетентності учителів математики. Визначено структурні компоненти ІКТ-компетентності учителів математики (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, комунікативний і рефлексивний) та три етапи її формування. Визначено загальнонаукові (когнітивний, системний, особистїсно-діяльнісний) і спеціальнонаукові (компетентнісний, акмеологічний, технологічний) методологічні підходи, що є визначальними при формуванні ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики. Науково обгрунтовано, розроблено та експериментально перевірено модель формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики. Складовими цієї моделі є соціальне замовлення, цільовий блок, структурні компоненти, теоретико-змістовий, практичний, діагностичний, результативний блоки. Результатом її впровадження є сформований активний і основний рівні ЕКТ-компетентності майбутніх учителів математики. Конкретизовано критерії та показники сформованості компонентів ІКТ-компетентності та рівні сформованості кожного з критеріїв.
Genre abstract
Topic ІКТ-компетентність
Identifier Петренко, С. І. Формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики у процесі фахової підготовки [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.04 – теорія і методика проф. освіти / С. І. Петренко ; науковий керівник О. В. Семеніхіна. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2018. – 20 с.