Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Виды работы для организации взаимодействия студентов разных курсов обучения с целью формирования социальной компетенции
 
Names Сенчук, О. Г.
Senchuk, O. H.
Шестакова, Л. Г.
Shestakova, L. H.
Date Issued 2016 (iso8601)
Abstract Формування соціальної компетенції в учнів за програмами середньої професійної освіти є вимогою Федеральних державних освітніх стандартів. У статті представлені основні підходи до визначення соціальної компетенції, визначені структура і зміст соціальної компетенції, її місце в системі компетенцій випускника. Розглянуто сучасний стан проблеми формування соціальної компетенції в професійній освіті. Описано основні напрямки досліджень з питання формування соціальної компетенції. У даній статті як засіб формування соціальної компетенції пропонується використовувати взаємодію учнів різних курсів. Організація взаємодії студентів здійснюється з опорою на «вертикальну педагогіку» Р.Г. Хазанкіна. Описано види роботи для організації взаємодії студентів різних курсів навчання на навчальних заняттях та позанавчальній роботі (на прикладі навчальної дисципліни «Математика»), які згруповані за двома категоріями: для студентів старшого курсу і для студентів молодшого курсу. Використання зазначених видів роботи сприяє формуванню соціальної компетенції в процесі навчання за програмами середньої професійної освіти.
Genre Article
Topic компетенція
Identifier Сенчук, Е. Г. Виды работы для организации взаимодействия студентов разных курсов обучения с целью формирования социальной компетенции [Текст] / Е. Г. Сенчук, Л. Г. Шестакова // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 7/8. – С. 84–91.