Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Виды работы для организации взаимодействия студентов разных курсов обучения с целью формирования социальной компетенции |
Names |
Сенчук, О. Г.
Senchuk, O. H. Шестакова, Л. Г. Shestakova, L. H. |
Date Issued | 2016 (iso8601) |
Abstract | Формування соціальної компетенції в учнів за програмами середньої професійної освіти є вимогою Федеральних державних освітніх стандартів. У статті представлені основні підходи до визначення соціальної компетенції, визначені структура і зміст соціальної компетенції, її місце в системі компетенцій випускника. Розглянуто сучасний стан проблеми формування соціальної компетенції в професійній освіті. Описано основні напрямки досліджень з питання формування соціальної компетенції. У даній статті як засіб формування соціальної компетенції пропонується використовувати взаємодію учнів різних курсів. Організація взаємодії студентів здійснюється з опорою на «вертикальну педагогіку» Р.Г. Хазанкіна. Описано види роботи для організації взаємодії студентів різних курсів навчання на навчальних заняттях та позанавчальній роботі (на прикладі навчальної дисципліни «Математика»), які згруповані за двома категоріями: для студентів старшого курсу і для студентів молодшого курсу. Використання зазначених видів роботи сприяє формуванню соціальної компетенції в процесі навчання за програмами середньої професійної освіти. |
Genre | Article |
Topic | компетенція |
Identifier | Сенчук, Е. Г. Виды работы для организации взаимодействия студентов разных курсов обучения с целью формирования социальной компетенции [Текст] / Е. Г. Сенчук, Л. Г. Шестакова // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 7/8. – С. 84–91. |