Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Про творчу самостійність майбутніх вчителів математики |
Names |
Гордієнко, І. В.
Hordiienko, I. V. |
Date Issued | 2016 (iso8601) |
Abstract | У статті висвітлено проблему оволодіння навичками творчої самостійної роботи як складової професійної культури майбутнього вчителя математики - свідомої особистості, спроможної самостійно приймати нестандартні рішення, творчо мислити, змінювати обставини і творити їх самостійно. Творчий розвиток вчителя математики є одним із пріоритетних напрямів його професійної підготовки у педагогічному вузі. З огляду на узагальнення наукових позицій проведено аналіз і викладено основні психолого-дидактичні засади формування творчої самостійності випускників педагогічних вузів. Обґрунтовано особливості творчої самостійності як складової професійної компетентності майбутнього вчителя математики. Розкрито її як здатність особистості до концентрації творчих зусиль в плануванні, цілеспрямованості, регулюванні і рефлексії власної діяльності в умовах креативності і відповідальності за свої дії та поступки. Виділено рівні творчої самостійності: нульовий (найпростіша відтворювальна самостійність), низький рівень (варіативна самостійність), середній рівень (частково-пошукова самостійність), високий рівень (творча самостійність). Встановлено відповідність рівнів творчої самостійності і рівнів навчальної діяльності студентів. |
Genre | Article |
Topic | педагогічний вуз |
Identifier | Гордієнко, І. В. Про творчу самостійність майбутніх вчителів математики [Текст] / І. В. Гордієнко // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 7/8. – С. 100–105. |