Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Проблема подолання моторної алалії у дітей в умовах закладу освіти |
Names |
Зелінська-Любченко, Катерина Олександрівна
Zelinska-Liubchenko, Kateryna Oleksandrivna |
Date Issued | 2018 (iso8601) |
Abstract | На основі аналізу статистичних даних та літературних джерел у статті висвітлено проблему розвитку та корекції моторної алалії. Зазначено, що в умовах сьогодення, особливо у світлі інклюзивного навчання, важливою умовою повноцінного розвитку дитини із моторною алалією, є своєчасна корекція її мовленнєвого порушення. Успішність формування мовленнєвої діяльності залежить від рівня оволодіння дитиною із моторною алалією фонетичною системою мови, яка залежить від взаємодії різних аналізаторів, що забезпечують полімодальну єдність мовленнєвої функціональної системи. При індивідуалізації плану корекції, заснованого на потребах і можливостях дитини, будь-який із методів корекції, який включає в себе принципи моторного навчання, може використовуватися для стимуляції правильних жестів та рухів мовлення. |
Genre | Article |
Topic | моторна алалія |
Identifier | Зелінська-Любченко, К. Проблема подолання моторної алалії у дітей в умовах закладу освіти [Текст] / К. Зелінська-Любченко // Особлива дитина: навчання та виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. – Київ : «Педагогічна преса», 2018. – № 1 – С. 55–63. |