Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Теоретичні засади формування експресивного мовлення у безмовленнєвих дітей |
Names |
Зелінська-Любченко, Катерина Олександрівна
Zelinska-Liubchenko, Kateryna Oleksandrivna |
Date Issued | 2018 (iso8601) |
Abstract | Стаття містить аналіз сучасних досліджень, спрямованих на вивчення теоретичних засад формування експресивного мовлення у безмовленнєвих дітей. Останнім часом в Україні логопедами відзначається збільшення кількості дітей, у яких відсутнє мовлення. Загальним для всіх цих дітей є відсутність мотивації до спілкування, невміння орієнтуватися в ситуації, підвищена емоційна виснаженість. У ході виклалу матеріалів статті зазначено, що на початкових етапах роботи із безмовленнєвими дітьми цілі та завдання її будуть подібними, незалежно від етіопатогенезу та механізмів мовленнєвого порушення (розвиток мовленнєвої ініціативи, створення мотивації до мовленнєвої діяльності одночасно зі збагаченням внутрішнього і зовнішнього лексикону; формування у дитини здатності до створення внутрішнього плану, програми висловлювання). Розширення та збагачення словникового запасу відбувається за рахунок засвоєння різних частин мови: іменників, дієслів, прикметників, прислівників. Метою наступних етапів мовленнєвого розвитку є формування фразового та звʼязного мовлення. Корекційну роботу з розвитку мовлення слід проводити поетапно з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини. |
Genre | Article |
Topic | експресивне мовлення |
Identifier | Зелінська-Любченко К. О. Теоретичні засади формування експресивного мовлення у безмовленнєвих дітей [Текст] / К. О. Зелінська-Любченко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць / Мін-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т. імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Випуск 60. – Том 1. – С. 370–374. |