Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Соціальна компетентність дітей з порушенням інтелектуального розвитку як показник готовності до навчання
 
Names Чобанян, Анна Варужанівна
Chobanian, Anna Varuzhanivna
Колишкіна, Алла Петрівна
Kolyshkina, Alla Petrivna
Date Issued 2018-02-01 (iso8601)
Abstract У статті розглядається питання готовності дітей старшого дошкільного віку з помірною розумовою відсталістю до навчання у школі. Автори особливу увагу приділяють саме соціальній компетентності, адже вона значно підвищує ефективність адаптації дітей з порушенням інтелектуального розвитку. Особливого значення соціальний розвиток дитини з помірною розумовою відсталістю набуває в аспекті залучення дитини до соціокультурного середовища. Так, орієнтація національної освіти на особистість дитини зумовлює нову стратегію виховання на основі гуманістичних засад – реалізацію прав дитини із помірною розумовою відсталістю на освіту та забезпечення умов для виявлення своїх можливостей у
процесі спеціально організованого навчання і виховання й повноцінного суспільного життя.
Genre Article
Topic готовність до навчання
Identifier Колишкіна, А. П. Соціальна компетентність дітей з порушенням інтелектуального розвитку як показник готовності до навчання [Текст] /А. П. Колишкіна, А. В. Чобанян // Психологічний часопис. – Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, 2018. – № 1 (11). – С. 71–86.