Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Соціальна компетентність дітей з порушенням інтелектуального розвитку як показник готовності до навчання |
Names |
Чобанян, Анна Варужанівна
Chobanian, Anna Varuzhanivna Колишкіна, Алла Петрівна Kolyshkina, Alla Petrivna |
Date Issued | 2018-02-01 (iso8601) |
Abstract | У статті розглядається питання готовності дітей старшого дошкільного віку з помірною розумовою відсталістю до навчання у школі. Автори особливу увагу приділяють саме соціальній компетентності, адже вона значно підвищує ефективність адаптації дітей з порушенням інтелектуального розвитку. Особливого значення соціальний розвиток дитини з помірною розумовою відсталістю набуває в аспекті залучення дитини до соціокультурного середовища. Так, орієнтація національної освіти на особистість дитини зумовлює нову стратегію виховання на основі гуманістичних засад – реалізацію прав дитини із помірною розумовою відсталістю на освіту та забезпечення умов для виявлення своїх можливостей у процесі спеціально організованого навчання і виховання й повноцінного суспільного життя. |
Genre | Article |
Topic | готовність до навчання |
Identifier | Колишкіна, А. П. Соціальна компетентність дітей з порушенням інтелектуального розвитку як показник готовності до навчання [Текст] /А. П. Колишкіна, А. В. Чобанян // Психологічний часопис. – Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, 2018. – № 1 (11). – С. 71–86. |