Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Принципи та педагогічні умови формування художньо-виконавського досвіду майбутніх фахівців з музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки
 
Names Чжу Пен
Chzhu Pen
Date Issued 2018 (iso8601)
Abstract У статті визначено провідні принципи та педагогічні умови формування художньо-виконавського досвіду майбутніх фахівців з музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки. Подано визначення поняття
«художньо-виконавський досвід». З’ясовано, що формування художньо- виконавського досвіду можливе за умови дотримання як загально- педагогічних принципів навчання й виховання так і спеціальних, ураховуючи їх своєрідність, новизну й відповідну практичну значущість. Виділено найсуттєвіші для формування художньо-виконавського досвіду майбутніх фахівців із музичного мистецтва педагогічні умови. Доведено, що розглянуті принципи та педагогічні умови формування художньо-виконавського досвіду майбутніх фахівців із музичного мистецтва у процесі вокального навчання взяті кожна окремо, не зможуть забезпечити успішного набуття художньо-виконавського досвіду. Лише їх комплексне забезпечення може стати підґрунтям якісної вокальної підготовки й формування на цій основі художньо-виконавського досвіду майбутніх фахівців із музичного навчання.
Genre Article
Topic принципи
Identifier Чжу Пен Принципи та педагогічні умови формування художньо-виконавського досвіду майбутніх фахівців з музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки [Текст] / Чжу Пен // Актуальні питання мистецької освіти та виховання : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; редкол.: [Г. Ю. Ніколаї, А. Валюха, Н. П. Гуральник та ін.]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2018. – Вип. 1 (11). – С. 130–140.